Kompanije TomTom koja proizvodi satove za mjerenje pulsa, naparavila je pravi marketinški potez kada je angažirala manekenku Alexandriu Morgan da promoviše njihov najnoviji model. Radi se o satu koji mjeri otkucaje srca dok trčite i tako vam omogućava na sasvim bezbijedan i precizan način da pratite rad vašeg organizma tokom fizičke aktivnosti.
Zabrana emitovanja zbog ljepote
Kad si lijep nisi svojAli, ono što je neobično i i privlači pažnju jeste činjenica što manekenka trči u grudnjaku bez naramenica, pa se na prvi pogled čini kao reklama za čvrsti i kvalitetni donji sportski veš, a ne za elektroniku.
Novi sat kompanije TomTom u sebi ima ugrađen senzor koji slijedi vaš krvni pritisak i puls, ali mjeri i pređenu kilometražu, brzinu kretanja i potrošene kalorije.
Ipak, neke televizijske stanice su odlučile da zabrane ovu reklamu zbog činjenice što manekenka džogira u grudnjaku, što je po njima jako neprimjerno, ili je cenzurišu zbog činejnice što izgleda jako provokativno. Pogledajte sami reklamu i presudite.